איך מחליפים צמיג

tire replace

יש מי שאומרים שהצמיגים הם החלק הכי חשוב בכלי הרכב ובהחלט אפשר לומר שזה נכון ומדויק. יש סוגים שונים של תקלות מכאניות שאפשר יהיה להמשיך לנסוע גם לאחר שמאתגרים אותן, למשל, אך ללא ספק אי אפשר בשום פנים ואופן לנסוע עם צמיג לא תקין או כזה שחסר בו אוויר. מיותר לציין שאי אפשר לנסוע בכלל אם חסר צמיג ברכב. מכאן החשיבות של הצמיגים ויתרה מכך – חשוב מאד לבחור את הצמיג הנכון ומתאים לרכב. חברת נעמן צמיגים לרכב למשל היא חברה שמייבאת ומשווקת צמיגים של מיטב החברות המובילות והמותגים המוכרים בתחום זה ואפשר (וגם כדאי) לקבל ייעוץ מקצועי עם אנשי המקצוע בחברה על מנת לברר כל פרט שקשור בהתקנה נכונה של צמיג בכל רכב שהוא. אז איך מחליפים צמיג ומה צריך לדעת על החלפת צמיגים ברכב?

 

החלפה נכונה של צמיג

באופן כללי ההמלצה הגורפת היא לאפשר לאנשי מקצוע להתעסק עם כל מה שקשור ברכב, שכן לא בטוח שאזרח מן השורה איך לבצע פעולות כמו החלפת צמיגים בצורה נכונה ותקינה. יחד עם זאת, אין ספק שהשגרה היומיומית בהחלט יכולה לגרום להיווצרות מצב שבו אדם זה או אחר יצטרך להחליף צמיג בעצמו. בכל כלי רכב צריכים להימצא כלי העבודה הנדרשים לשם כך – מפתח ברגים, מכשיר להרמת הרכב וצמיג רזרבי. חשוב לדעת שהימצאות כל אלה ברכב היא חובה על פי חוקי התעבורה. על מנת להחליף את הצמיג יש לשחרר את הברגים שמחברים את הצמיג לשלדה, למשוך בחוזקה את הצמיג החוצה ולהניח אותו בצד, להכניס למקום את הצמיג הרזרבי ולחזק היטב את הברגים. את הצמיג שהוסר יש לאחסן במקום המיועד בתא המטען וכמובן שחשוב לדאוג לתיקון שלו או להחלפה שלו באחר. דרך נעמן צמיגים לרכב אפשר לבדוק אילו סוגי צמיגים ואילו מותגים יתאימו לרכב המדובר וכך הבחירה תהיה נכונה ונבונה.

 

להחליף צמיג ולנסוע בראש שקט

מכיוון שממילא אחרי החלפת צמיג חשוב לפנות אל איש מקצוע או למוסך על מנת לכל הפחות לתקן את הצמיג הישן הרי שמומלץ לבקש מאנשי המקצוע לבדוק שהצמיג השני הותקן כהלכה. חשוב לוודא שאם צריך לקנות צמיג רזרבי חדש הוא יהיה מתוצרת אחת החברות המובילות בתחום וגם כאן אפשר וכדאי לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע מומחים של נעמן צמיגים לרכב שיתנו ללקוח רעיונות לצמיגים שיתאימו לרכב הספציפי שלו ולאופי או סגנון הנסיעות שלו. זו הדרך הנכונה להתנהל עם החלפת צמיג ובשום אופן אין להקל ראש לא בבחירה של הצמיג ולא באופן ההתקנה שלו. אם לא יודעים או לא בטוחים אפשר לפנות אל אחד ממוקדי השירות בדרכים שמגיעים אל הנהגים שתקועים ומסייעים להם לבצע את ההחלפה בדרך הנכונה והבטוחה.